istanbul escort beylikdüzü escort

Cum sa vinzi online: ghid accelerare vanzari online

Multi antreprenori vor sa gaseasca secretul vanzarilor online. Afla in acest articol cele mai esentiale informatii pentru a vinde cu succes!
cum sa vinzi online

Probabil intrebarea pusa cel mai des de un antreprenor este “cum sa vand online?”

Acest articol te poate ajuta chiar daca urmeaza sa iti deschizi un magazin online sau daca deja afacerea ta detine unul.

Citeste articolul cu atentie, fiecare subiect abordat este important pentru afacerea ta si poate face diferenta intre tine si concurenta.

Sfat: retine ca in mediul online serviciul sau produsul pe care il vinzi nu este tangibil, clientii achizitioneaza informatiile pe care le prezinti despre serviciul/produsul tau si reputatia pe care ti-ai construit-o in timp.

 

Cuprins:

Cum sa vinzi online?

In continuare vom vorbii despre vanzarea produselor online, daca afacerea ta vinde servicii, iti recomandam sa iti dezvolti un site de prezentare.

Pentru vanzarea produselor online cea mai puternica unealta este detinerea unui magazin online.

Chiar daca exista si alte canale de vanzare online (marketplace-uri, site-uri de anunturi, retele de socializare, marketing afiliat, etc.) cel mai indicat pentru afacerea ta este sa iti dezvolti magazinul propriu.

De ce? Deoarece este mult mai profitabil si mai sigur pe termen lung sa deti un canal de vanzare propriu. Unul dintre motive ar fi acela ca iti vei creste autoritatea brand-ului in mediul online, altul ar fi lipsa comisioanelor sau limitarea anumitor lucruri care iti pot aduce castiguri in materie de trafic, recunoastere a brand-ului, notorietate, etc.

Vrei sa iti acelerezi vanzarile online?

Aplica acum pentru consultanta GRATUITA!

    De ce ai nevoie ca sa vinzi online?

    MAGAZIN ONLINE

    STOC SI FIRMA DE CURIERAT – este important sa decizi cum vei proceda cu stocul produselor (stoc propriu, dropshipping, externalizarea stocului catre servicii de tip e-fulfillment) si cum vei proceda cu livrarea coletelor (alegerea unui curier), ce costuri vor fi implicate si cine se va ocupa de impachetarea coletelor si pregatirea comenzilor.

    METODE DE PLATA – trebuie sa te gandesti ce metode de plata vrei sa integrezi in magazinul tau online (plata ramburs, plata online cu cardul sau poate chiar plata la ridicarea produsului dintr-un easybox)

    ASISTENTA – trebuie sa ai un plan bine definit pentru asistenta clientilor. (contact prin telefon, live chat pe site, asistenta oferita pe social media, etc.)

    ASPECTE LEGALE – alege forma juridica potrivita pentru afacerea ta (deobicei recomandarea ar fi deschiderea unei societati comerciale, S.R.L.)

    SECURITATE – gazduirea magazinului online pe servere oferite de firmele de specialitate + detinerea unui certificat SSL.

    Lucruri de baza care iti intaresc brandul

    Autoritatea brandului tau din mediul online poate provenii de la mai multi factori. Unul dintre acestia ar putea fi o prezenta puternica in Social Media, altul o indexare mai puternica in rezultatele de pe Google.

    Autorietatea brandului in mediul online poate creste prin mai multe metode. Daca vrei sa o dezvolti te sfatuim sa urmaresti blog-ul nostru.

    Strategii de vanzare pentru magazinul tau online

    Reduceri si oferte speciale pentru anumite categorii de clienti – ofera reduceri si cupoane de reducere clientilor fideli, abonatilor la newsletter si celor care cumpara prin campanii speciale de promovare.

    Foloseste pop-up pentru colectarea adreselor de e-mail – adauga pop-up cu reducere pe site-ul tau in schimbul oferirii adresei de e-mail, in acest fel iti poti dezvolta baza de date cu adrese de e-mail a potentialilor clienti si poti incepe campanii de e-mail marketing.

    Elemente call to action – Folosete elemente care instiga la cumpararea produsului/serviciului tau vizibile in site.

    Landing page – dezvolta paginii dedicate vanzarii unor anumite produse/servicii cu descrieri amanuntite si elemente de marketing care grabesc clientul catre achizitie. (timp limitat, stoc limitat, reducere limitata, etc.)

    Sectiune de testimoniale si recenzii – acest lucru poate valida calitatea produselor sau serviciilor tale.

    Cross-sell & Upsell – adauga servicii aditionale pentru produsele tale si recomandari. (ex: vinzi un ceas de mana, adauga serviciu de impachetare cadou si recomanda produs care poate fi cumparat impreuna cu acesta ca exemplu curea de schimb pentru ceas)

    Fidelizare – Fidelizeaza-ti clientii prin anumite beneficii, puncte cadou, reduceri, etc.

    SEO - Search Engine Optimization

    Optimizarea SEO este printre cele mai puternice metode de vanzare online. Google si motoarele de cautare fiind unele dintre cele mai puternice canale de vanzare.

    Metodele de optimizare SEO sunt de 2 feluri: on-page si off-page. Deobicei optimizarea SEO se face de catre persoane speclizate in acest domeniu.

    Cateva lucruri esentiale pentru a optimiza site-ul pe care le poti face singur sunt:

    • Adaugare sitemap in Google Search Console;
    • Robots.txt crawlat de catre Google;
    • Adaugare Google Analytics in site;
    • Crearea si dezvoltarea unui blog pe site;
    • Link building;
    • Optimizarea imaginilor;
    • Optimizarea cuvintelor cheie, titlurilor si a descrierilor;
    • Adauga recenzii si dovezi de la clienti din social media;
    • Obtine backlink-uri pentru site-ul tau;
    • Actualizeaza-ti constant continutul.

    Prezenta in Social Media

    Majoritatea brand-urilor puternice au o prezenta puternica si in Social Media. In ziua de astazi este foarte importanta aceasta prezenta deoarece majoritatea persoanelor folosesc aceste canale de comunicare. In Social Media poti comunica foarte usor cu clientii tai, ii poti tine la curent cu noutatile despre produsele si serviciile tale dar si despre reduceri, neclaritati si probleme. De asemenea reclamele din Social Media te pot ajuta sa ajungi la mai multi urmaritori si potentiali clienti.

    Idei pentru atragerea clientilor

    Dupa cum am spus si mai sus, prezenta in Social Media iti poate aduce mai multi clienti, fi prezent intotdeauna unde sunt prezenti si potentialii tai clienti.

    Continutul video poate atrage curiozitatea multor persoane pentru produsele/serviciile tale (ex: promovare YouTube)

    Vinde pe marketplace-uri (ex: eMag, Cel.ro, Amazon, etc.)

    Creaza un sales funnel puternic. (ex: ofera in prima faza o mostra din produsul tau prin promovarea produsului pe diferite landing page-uri sau in diferite reclame)

    Fidelizarea clientilor

    Sunt mai multe metode prin care iti poti fideliza clientii. Deobicei clientii doresc sa se simta speciali si vor sa simta o prezenta umana nu doar una corporativa. Poti adauga odata cu livrarea produselor tale si un mic cadou sau o mica atentie de exemplu.

    Creaza campanii de remarketing – de exemplu poti crea campanii de promovare targetate special pe clientii care au mai cumparat de la brand-ul tau.

    Creeaza, promoveaza si dezvolta un sistem de fidelizare. (ex: la fiecare 100 de lei achizitionati pe site primesti 10 puncte, la fiecare comanda recomandata primesti alte 10 puncte, etc. aceste puncte insemnand reduceri pentru comenzi viitoare)

    Trimite-le clientilor fideli materiale educative despre nisa ta.

    Recapitulare

    Vanzarea online pentru multe persoane poate parea ceva banal insa exista foarte multe metode de promovare si vanzare care pot face diferenta intre tine si competitorii tai. Incearca sa iesi din zona de confort si sa aplici diferite metode de promovare pentru afacerea ta. Chiar daca, la inceput va trebui sa investesti timp si/sau bani, pe parcurs vei avea doar de castigat.

    Obtine asistenta in promovarea afacerii tale acum!

    Fie ca iti doresti vanzari directe pe site, cresterea brandului sau a urmaritorilor pe retele sociale, noi te putem ajuta.

    Leave a comment

    Preferințe de confidențialitate
    Când vizitați site-ul nostru web, acesta poate stoca informații prin intermediul browserului dumneavoastră de la anumite servicii terțe, de obicei sub formă de cookie-uri. Aici vă puteți modifica preferințele de confidențialitate. Vă rugăm să rețineți că blocarea anumitor tipuri de cookie-uri poate afecta experiența dvs. pe site-ul nostru web și serviciile pe care le oferim.