5 Strategii Eficiente Pentru A Creste Vizibilitatea In Mediul Online A Afacerii Tale

5 Strategii Eficiente Pentru A Creste Vizibilitatea In Mediul Online A Afacerii Tale

Indiferent daca ai o afacere noua sau aveti o afacere in mediul online de cativa ani, nu poti nega faptul ca, cresterea vanzarilor in e-commerce este benefica pentru compania ta.

Cu toate acestea, interprinderile, indiferent daca au o prezenta online sau nu, pot trece prin perioade de stagnare sau de declin. Nu te descuraja in cazul in care intampini acest lucru. Ar putea insemna doar ca strategiile tale existente sunt in continua dezvoltare.

Acestea fiind spuse, am enumerat cinci strategii eficiente care pot ajuta la cresterea prezentei online a magazinului tau.

1. Optimizeaza-ti Site-ul Sau Magazinul Tau Online

Dupa ce ai creat un site web sau un magazin electronic si observi ca nu produce rezultatele asteptate, este cel mai probabil sa ai nevoie de optimizare.

Unul dintre cele mai importante lucruri pe care ar trebui sa le analizezi este daca ai continut web duplicat. Site-urile de comert electronic sunt predispuse la acest lucru, deoarece retailerii online tind sa enumere produse similare.

Poti rezolva acest lucru folosind URL-uri canonice si redirectionari 301.

In functie de back-end-ul site-ului tau, va trebui sa adaugi eticheta “rel=canonical” pe pagina. Facand acest lucru, permite paginilor tale duplicate sa transmita egalitatea de link-uri catre continutul original. Acest lucru informeaza, de asemnea, robotii motoarelor de cautare care dintre paginile duplicate este continutul original, astfel, impiedicandu-ti site-ul sa sufere o sanctiune de la Google.

Un alt aspect pe care ar trebui sa il optimizezi: imaginile produsului. Un sondaj recent a aratat ca 74% dintre utilizatorii de internet mai tineri prefera cautarea de imagini.

Prin urmare, optimizarea imaginilor produselor tale prin adaugarea de TEXT ALT bogat in cuvinte cheie iti asigura ca acestea vor aparea in cautarile de imagini relevante. Aceasta ar putea fi o modalitate pentru tine de a genera trafic si clienti potentiali pe site-ul tau web.

2. Produceti Continut De Inalta Calitate

Producerea de continut pentru site-ul tau de comert electronic este mai mult decat sa scrii o actualizare a companiei.

Sigur, aveți o mână de lucruri de făcut în calitate de proprietar de afaceri, dar marketingul de conținut ar trebui să fie inclus și în ceea ce faceți.

Sigur, ai multe lucruri de facut in calitate de proprietar de afacere, dar marketing-ul de continut ar trebui sa fie inclus si in ceea ce faci sau investesti.

Din fericire, exista mai multe modalitati prin care poti implementa planificarea si marketing-ul continutului pentru afacerea ta:

  • 1. Continut de calitate. Pagini sau postari pe blog, cu continut de calitate, completate de imagini de inalta calitate si atractive, pe care alti producatori de continut ar fi dispusi sa va ofere un backlink.

  • 2. Introducerea produsului/serviciului in modul de viata si videoclipuri. Intrucat potentialii clienti nu iti pot atinge si examina produsele fizic, publicarea unor videoclipuri practice sau prezentarea produselor/serviciilor in videoclipuri este o modalitate excelenta pentru a indemna potentialii clienti sa cumpere. Un alt exemplu excelent ar fi un tutorial despre modul in care sunt utilizate produsele tale.

  • 3. Creaza content cu influenceri. Daca nu ai timp sau resurse pentru a produce propriul continut, poti colabora cu influenceri care te pot ajuta sa produci continut (videoclip YouTube/testimonial/story/postare social media/etc.) pentru produsele sau serviciile tale. Ai fi surprins cate vanzari ar putea genera un simplu videoclip de genul recenzie pentru produsul tau.
Magazin Online

3. Fi Activ In Social Media

Social Media a fost creat pentru a ajuta oamenii sa se conecteze cu cei dragi iar apoi companiile au gasit o oportunitate de a valorifica social media in avantajul lor.

Acum, proprietarii de afaceri pot utiliza chiar si social media ca o alta platforma de comert electronic. Uita-te la fila Magazin Facebook si la postarile catre Magazine Online din Instagram.

Dar, inainte de a te aprofunda in acest aspect, este mai bine sa intelegi rolul social media care ar trebui sa fie tot mai mare pentru afacerea ta de comert electronic.

In primul rand, poti folosi Social Media pentru a crea o comunitate cu oameni care sunt interesati de genul produselor tale sau a gandirii afacerii tale. De exemplu, daca vinzi produse ecologice, poti utiliza conturile de socializare pentru a raspandi ideea ta asupra traiului cu zero deseuri si pentru a atrage oameni cu gandire similara, care ar fi mai interesati sa iti cumpere produsele.

In al doilea rand, social media este o modalitate foarte buna pentru a invata clientii sa iti foloseasca produsele corect. Ai putea chiar sa arati publicului modul in care sunt fabricate produsele tale.

In al treilea rand, il poti folosi pentru a oferi asistenta clientilor, este usor de folosit si rapid.

Daca ai buget, poti chiar sa incepi sa faci Campanii De Promovare Social Media platite.

4. Campanii De Marketing Online Platite (Google ADS)

Cand vine vorba de campanii platite, sa ai reclame PPC (pay-per-click) este o alta modalitate excelenta de a stimula prezenta online a site-ului tau si de a vinde.

Acestea pot fi sub forma de anunturi text in rezultatele cautarilor din motoarele de cautare precum Google, puteti chiar rula campanii de vanzare a produselor in motoarele de cautare prin Google Shopping.
O alta optiune este Display Ads, care consta in postarea bannerelor pe site-urile partenere Google relevante pentru produsul/serviciul tau.

5. Practica Re-Targetingul

În medie, 69,57% dintre cumpărătorii online își abandonează coșurile de cumpărături. Cu toate acestea, puteți salva acest lucru și vă puteți îmbunătăți vânzările prin reorientare.

In medie, 69,57% dintre cumparatorii online isi abandoneaza cosurile de cumparaturi. Cu toate acestea, poti salva acesti oameni si ii poti re-targeta cu reclame care contin oferte, produse mai calitative sau asemanatoare si poate chiar si motive pentru a cumpara produsul.

Daca faci acest lucru, iti poti ajuta clientii sa isi reaminteasca ca au adaugat un articol in cosul lor din Magazinul Tau Online si pot continua cu achizitia. Exista diverse moduri prin care poti reorienta un potential client.

De exemplu, directionarea lor de pe Facebook folosind un public personalizat si Pixelul Facebook. Poti de asemenea, sa ii redirectionezi in functie de trei tipuri de actiuni importante:

  • 1. Cei care adauga un produs in cos;

  • 2. Cei care au verificat pagina unui produs, dar nu au continuat cu adaugarea in cos;

  • 3. Cei care finalizeaza o achizitie.

Cheia este sa folosesti analizarea web pentru a personaliza strategia de re-marketing. In acest fel, iti poti transforma clientii potentiali in clienti, iti poti spori vanzarile online si chiar poti reduce rata de abandonare a cosului.

Ai alte sfaturi despre modul in care proprietarii de afaceri de comert electronic pot stimula prezenta magazinului online sau a vanzarilor? Spune-ne in comentarii!


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Call Now ButtonSuna acum - 0770 803 804