Cum sa verifici cu usurinta scorul SEO al site-ului tau

analiza si raport SEO gratuit

Daca nu esti sigur cum sa verifici scorul SEO al site-ului tau web, esti la locul potrivit.

In continuare, va voi arata cateva instrumente de analiza SEO foarte utile

Ce este SEO?

Ma voi concentra pe cele doua tipuri SEO principale, ci anume on-page SEO si off-page SEO.

On-page SEO are legatura cu tot ceea ce poti controla pe site-ul tau cum ar fi: cuvintele cheie din continut, tag-urile titlurilor, meta descrieri si alte elemente.

Off-page SEO se concentreaza pe backlink-uri sau alte site-uri care se leaga de continutul site-ului tau in continutul lor. Cand cineva face legaturi catre site-ul tau, transmite o parte din valoarea sa, ajutandu-ti site-ul sa se ridice mai sus ca pozitionare in motoarele de cautare.

Asadar, acum ca esti familiarizat cu ce inseamna SEO, iti voi spune cum sa verifici punctajul site-ului tau.

Cum sa verifici scorul SEO al site-ului tau?

Cu siguranta, cea mai usoara modalitate de a face un audit SEO al site-ului tau este sa folosim un tool online.

Unele dintre cele mai populare tool-uri sunt: SEOability, SEO Analyzer de la Neil Patel si SEOptimer.

Aceste tool-uri iti vor genera un audit SEO 100% gratuit, ori de cate ori ai nevoie.

Ce sa faci dupa utilizarea unui tool de audit SEO?

Acum, vei citi cateva lucruri suplimentare pe care le poti face pentru a creste punctajul SEO al site-ului tau.

Urmareste clasamentul SEO al cuvintelor cheie

Cand creati continut, trebuie intotdeauna sa alegeti un cuvant cheie de baza si alte cuvinte cheie inrudite pentru pagina/postarea de pe site-ul tau.

In acest fel, atunci cand cineva cauta folosind cuvantul cheie tinta, ai sansa sa iti prezinti site-ul in rezultatele cautarii pe motoarele de cautare.

O modalitate rapida si gratuita de a verifica unde se claseaza paginile tale, este sa cauti cuvintele cheie pe motoarele de cautare

cautare cuvant cheie

Daca faci acest lucru si nu regasesti site-ul tau in prima pagina a rezultatelor cautarii, trebuie sa mai investesti in SEO.

Pentru a privii si mai adanc in clasament, instrumente precum Ahrefs si SEMrush pot oferii un raport cu toate pozitile pentru cuvintele cheie pe care site-ul tau le claseaza, volumul de cautare si multe altele.

Dupa ce ai adunat toate datele despre cuvintele cheie, nu incepe doar sa le adaugi pe acestea pe site de buna voie.

Uita-te la site-urile de top pentru orice cuvant cheie pentru care doresti sa iti imbunatatesti pozitia si vezi daca site-ul tau indeplineste intentia de cautare

Site-urile de top ocupa un unghi diferit fata de site-ul tau? Continutul este semnificativ mai lung? Ce poti face pe pagina ta pentru a raspunde mai bine la cautarea unui utilizator?

Uita-te la profilul de baclink-uri al site-ului tau

Backlink-urile sunt un factor major de clasament, asa ca, daca doresti sa verifici amanuntit SEO-ul, trebuie sa te familiarizezi cu link-urile care trimit catre site-ul tau.

Ahrefs si Moz ofera instrumente gratuite pentru a va vizualiza profilul de backlinks.

SFAT: la fel de simplu cum poti verifica backlink-urile catre site-ul tau, asa poti verifica si backlink-urile catre site-urile concurente. Le poti compara si poti trage anumite concluzii singur.

verifica profilul de backlink

Suntem aici pentru tine!

Daca ai nevoie de consultanta, de Crearea unui Site/Magazin Online sau de Optimizare SEO suntem aici pentru tine! Contacteaza-ne pe WhatsApp/Apel normal la numarul de telefon 0770 803 804 sau la adresa de e-mail contact@carpatodesign.ro

Contacteaza-ne acum!

Te putem ajuta!

Impreuna putem ajunge in topul rezultatelor cautarilor de pe Google!
CarpatoDesign - Partenerul tau din mediul online!


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Call Now ButtonSuna acum - 0770 803 804