Cum se foloseste platforma Woocommerce?

Cum se foloseste platforma Woocommerce?

Deoarece majoritatea magazinelor online pe care le dezvoltam pentru clientii nostri sunt dezvoltate in WordPress/Woocommerce, ne-am decis sa facem un tutorial despre “Cum sa folosesc platforma Wooocommerce?”

A. Cum adaug produse in platforma Woocoomerce?

1. Primul lucru pe care trebuie sa il faceti este sa va logati pe platforma cu detaliile trimise de noi. (link, nume de utilizator si parola)

2. Dupa ce v-ati logat pe platforma, in meniul din partea stanga trebuie sa apara Produse* -> Adauga nou. (exact ca in poza de mai jos)

3. Acum, ar trebui sa fiti in pagina de adaugare a produsului unde trebuie sa completati toate informatiile precum in imaginile de mai jos:

B. Cum adaug produse in platforma Woocoomerce pentru varianta in limba engleza? (sau alta limba straina daca este cazul)

1. Urmati pasii 1 si 2 de la intrebarea A. (vezi mai sus)

2. In partea dreapta (vezi partea cu rosu din poza de mai jos) exista sectiunea numita “Limbi”, iar sub traduceri in dreapta steagului pentru limba in care vreti sa adaugati produsul exista butonul “+”.

Pasul 3c

3. Apasati pe butonul “+” si urmati pasul 3 de la intrebarea A.

C. Cum pot vedea comenzile primite?

1. Pentru a vedea comenzile primite, in partea dreapta a meniului trebuie sa apara Woocommerce -> Comenzi. (vezi poza de mai jos)

Pasul 2-1

2. Pentru a vedea si mai multe detalii despre comanda apasa click pe “NUMARUL COMENZII SI NUMELE CELUI CARE A COMANDAT”.

3.1. Detalii Comanda. (aici puteti vedea Numele celui care a comandat, adresa de facturare/livrare, numarul de telefon, adresa de e-mail, Starea comenzii, IP-ul dispozitivului de pe care s-a efectuat comanda si metoda de plata.

3.2. Stare comanda: (aici puteti selecta in ce stadiu se afla comanda dumneavoastra)

– Plata in asteptare (comanda primita, nicio plata initiata. In asteptarea platii/neplatita)
– In procesare (plata primita (platita) si stocul a fost redus; comanda asteapta produse pe stoc. Toate comenzile de produse necesita prelucrare, cu exceptia celor care contin numai produse care sunt atat virtuale cat si descarcabile)
– In asteptare (in asteptarea platii – produsul a fost scazut din stoc, dar trebuie sa confirmati plata)
– Finalizata (comanda indeplinita si completa – nu necesita nicio actiune suplimentara)
– Anulata (anulata de un administrator sau de client, produsul este adaugat in stoc, fara a mai fi necesare actiuni suplimentare)
– Rambursata (rambursat de un administrator – nu este necesara nicio actiune suplimentara
– Esuata (plata a esuat sau a fost refuzata (neplatita) sau necesita autentificare (SCA). Retineti ca aceasta stare poate sa nu apara imediat si, in schimb, sa fie afisata ca in asteptare pana la verificare de exemplu, PayPal)

3.3. Actiuni comanda:

– Trimite prin email clientilor detalii despre factura/comanda;
– Regenereaza permisiune de descarcare (pentru produsele virtuale).

3.4. Nota comanda:

Panoul Notite de comanda afiseaza notele atasate comenzii si pot fi utilizate pentru stocarea detaliilor evenimentului, cum ar fi rezultatele platii sau reducerea nivelului stocurilor sau adaugarea de note la comanda pentru ca clientii să le poată vizualiza. Unele gateways de plata adauga, de asemenea, note pentru depanare.

Notele pot fi un instrument puternic pentru comunicarea cu clienții. Trebuie să adaugati un numar de urmarire pentru transport? Este stocul intarziat? Adaugați o nota pentru client si acestea sunt notificate automat.

Pentru a trimite notita de comanda catre client completati informatiile notitei sub “Adauga nota”, sub acest camp selectati “Nota catre client” iar apoi apasati butonul “Adauga”.

Pentru a trimite notita de comanda catre privat (administratori magazin) urmati exact pasii de mai sus doar ca in loc de “Nota catre client” selectati “Nota privata”.

Daca aveti orice fel de intrebare sau nelamurire in legatura cu folosirea platformei Woocommerce ne puteti adauga un comentariu mai jos si noi va vom raspunde in cel mai scurt timp (pentru vizitatori) sau ne puteti contacta la numarul de telefon (apel, SMS sau WhatsApp) 0770 803 804, la adresa de e-mail contact@carpatodesign.ro sau pe pagina de contact (doar pentru clienti).


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Suna acum - 0770 803 804