Top 5 platforme ecommerce pro & contra

Top 5 platforme ecommerce pro & contra

Astazi iti vom prezenta topul celor mai cunoscute si folosite 5 platforme de comert electronic.

1.Woocommerce

Woocommerce este platforma de comert electronic a platformei WordPress.

39% din toate magazinele online din lume sunt dezvoltate in Woocommerce. (statistica preluata de pe site-ul lor)

Pro:

  • Este un plugin gratuit pentru WordPress;
  • Este usor de folosit;
  • Mii de teme la alegere;
  • Exista foarte multe sisteme de plata pentru aceasta platforma;
  • Produse si categorii nelimitate;
  • Sute de plugin-uri sunt disponibile pentru aceasta platforma;
  • Nu exista nici o limitare in modul in care puteti sa va monitorizati site-ul;
  • Ai control total asupra datelor tale;
  • Ofera o varietate larga de plugin-uri pentru optimizare SEO.

Contra:

  • Fara sa exageram, nu i-am gasit platformei absolut nimic de punctat.




2.Shopify

Pe baza popularitatii actuale, Shopify este un castigator clar printre platformele de comert electronic. Asadar, hai sa aruncam o privire sa vedem de ce sau de ce nu ai folosi aceasta platforma.

Pro:

  • Foarte usor de setat;
  • Ofera multe teme;
  • Preturi destul de acceptabile (de la 30$ lunar);
  • Poti incerca platforma gratuit timp de 14 zile;
  • Ofera numeroase functii gratuite precum stocarea nelimitata a fisierelor, integrare in social media, numar nelimitat de produse, backup zilnic, modul de blog, statistici de site-uri, rapoarte despre produse si multe altele;
  • Poate fi folosit online cat si offline;
  • Suport de calitate 24/7.

Contra:

  • Temele sunt scumpe, pretul lor incepand de la 180$;
  • Advanced Shopify costa 299$/luna;
  • Daca nu folosesti Shopify Payment vei fi taxat pentru fiecare tranzactie in parte;
  • Shopify, nu tu, controleaza magazinul de comert si datele site-ului;
  • Foloseste limbajul de marcare Liquid, ceea ce inseamna ca posibile personalizari ale sistemului se pot face doar contra-cost.

3.BigCommerce

Comerciantii BigCommerce au o crestere anuala de 28%, de aproximativ 2 ori mai mare decat media industriei(conform site-ului lor) si lucreaza cu companii mari precum Toyota sau Camelbak. Hai sa vedem de ce au ales aceste companii platforma de comert electronic BigCommerce.

Pro:

  • Nu exista costuri pentru hosting, actualizare sau intretinere;
  • Nu se percep taxe pentru tranzactii;
  • Foarte prietenos din punct de vedere SEO;
  • Primiti asistenta pentru clienti prin live chat, telefon, forum sau e-mail;

Contra:

  • Lipsa de teme gratuite in comparatie cu alte platforme;
  • Limita anuala pentru volumul de vanzari in fiecare plan.

4.Magneto

Firme precum Coca-Cola si Burger King folosesc aceasta platforma.  De ce?

Pro:

  • Experienta fara probleme pentru utilizatori;
  • Scalabilitate;
  • Platforma open source, ceea ce inseamna ca poti face o multime de modificari;
  • Software-ul nu costa;
  • Extensie gratuita care te ajuta sa vinzi produse/servicii in social media;
  • Fara taxe pentru tranzactii;
  • 100% prietenos din punct de vedere SEO.

Contra:

  • Fiind o platforma open source, trebuie sa angajati un dezvoltator bun pentru a va aduce modificari pe site-ul dumneavoastra;
  • Nu ofera acces la suport 24/7.

5.Volusion

Aceasta platforma este recunoscuta pentru a ajuta companiile mici.

Pro:

  • Costa doar 15$/luna cu planul lor mini;
  • O poti incerca 14 zile gratuit;
  • Nu exista costuri pentru tranzactii;
  • Poti integra vanzarile pe Amazon sau eBay implicit;
  • Ofera suport 24/7.

Contra:

  • Nu exista o varietate foarte complexa de teme gratuite/platite;
  • Daca vrei sa faci modificari de design iti trebuie un adevarat dezvoltator web;
  • Limita pentru vanzari;
  • Restrictii pentru latimea de banda(trafic), si poti plati taxe in plus pentru acest lucru.

Acum ca stii care sunt beneficiile platformelor existente de comert electronic, poti incepe dezvoltarea firmei in mediul online. Suntem aici pentru tine!


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *