

ALERTA! FRICA! DISPERARE!
O mare parte din media se concentreaza in jurul schimbarilor negative create de COVID-19 si al impactului pandemiei coronavirusului asupra afacerilor locale. Multor companii mici le este greu sa identifice oportunitatile cu ajutorul carora ar ramane deschise, asa ca am decis sa incepem cautarea unor idei pentru intreprinderile locale pentru a face ceva productiv. Mai jos sunt 10 lucruri pe care le poti face pentru cresterea afacerii tale si pentru a iti mentine echipa ocupata.
1. Comunica!
Marea parte a lucrurilor pe care le vedem acum in Social Media se imparte in 2 categorii ingrijoratoare: una care cuprinde paranoia/conspiratii/fake news si alta care cuprinde subiecte legate de politica.
Ofera-le clientilor ocazia de a interactiona cu ceva diferit, care sa ii scoata din aceasta panica si disperare in aceasta perioada. In mod normal ai fi ocupat sa faci aceste lucruri, dar cel mai probabil acum iti poti aloca putin timp pentru Social Media.
Posteaza o intrebare de tip Q&A pentru audienta ta sau un stream live. Interactioneaza in comentarii mai mult decat ai putea de obicei. Trimite mail-uri, tineti-va clientii la curent cu ceea ce faceti voi si echipa, ce produse sau ce servicii sunt inca disponibile si care este perspectiva ta.
Interprinderile mici sunt influenti ai comunitatii si gandurile tale conteaza!
2. Fii transparent!
Fii transparent cu privire la impactul COVID-19 asupra afacerii tale.
Realitatea este ca majoritatea clientilor tai au ales afacerea ta datorita oamenilor care lucreaza acolo. Nu esti eMag sau Altex, te-au ales datorita gustului uman de a interactiona cu magazinul sau biroul tau. Da-le explicatii clientiilor cu privire la modul in care iti pot ajuta afacerea in aceasta perioada. Oare sa cumpere online? Un card cadou? Pre-rezervarea unui serviciu? Poti chiar sa iei in considerare o campanie de crowdfunding daca este nevoie.
3. Lanseaza un nou serviciu sau produs!
Daca nu poti face ceea ce erai obisnuit sa faci, cauta noi oportunitati. Arunca o privire la ce fac concurentii tai sau ce fac afaceri similare din alte orase/tari pentru a creste in aceasta perioada. O multime de medici lanseaza solutii de telemedicina pe site-urile lor prin pluginuri sau servicii terte pentru a va asigura ca ofera o ingrijire deosebita pacientilor, chiar si atunci când nu se pot intalni personal.
Exista o optiune remote sau virtuala a produselor/serviciilor tale? Dar liniile noi de produse? In timp ce marfurile din China sunt mai greu de accesat, exista o multime de produse Made in SUA care se retrag de pe rafturi si, in cea mai mare parte, transportul intern si marfa inca functioneaza normal. Poti face cateva tricouri cu texte personalizate, prin care pui intrebari sau raspunzi unor glume cu, care rezoneaza clientii tai? Necesitatea este mama inventiei, asa ca iesi din zona ta de confort!
4. Ofera carduri cadou si servicii preplatite!
Multe intreprinderi locale mici trebuie sa isi creasca fluxul de numerar astazi si este posibil sa nu aiba inventar sau capacitatea de a furniza servicii din cauza restrictiilor din regiunea lor. Ii ajutam pe multi sa infiinteze o oferta de servicii preplatite sau o selectie de carduri cadou, care sa contribuie la consolidarea veniturilor lor, in timp ce lucrurile sunt rezolvate la nivel de sanatate și economic. Ia in considerare sa oferi o reducere pentru a plati in avans serviciile sau produsele afacerii tale. Daca in mod normal „nu vindeti” un produs, ia in considerare lansarea unui simplu Magazin Online, care ofera servicii preplatite, programari dupa cateva luni sau Magazine Online care sunt specifice acestor produse. Exista o multime de agentii de web design si dezvoltare web care ar dori sa te ajute.

5. Mergi pe strazi!
Ia in considerare sa faci ce face Amazon, adica sa urci in propriul tau autovehicul si sa efectuezi o parte din livrarile locale catre clientii tai in locul curierului. Daca afacerea este lenta in magazin (sau este inchisa), aducerea unui zambet clientilor in persoana (de la o distanta care reprezinta siguranta) adauga o atingere personala reala experientei lor si creeaza o memorie partajata care depaseste orice arunca COVID-19 catre noi.
6. Fa bine!
Daca ai un buget si o echipa de oameni carora le-ar placea sa te pastrezi achitat si productiv, ia in considerare activitatile pentru o cauza pe care clientii tai ar fi dispusi sa o sponsorizeze prin achizitii, abonamente sau alte mijloace. Exista o multime de oameni care ar putea utiliza un pic de ajutor si care le permite angajatorilor sa isi mentina echipa angajata in timp ce beneficiaza si comunitatea de ajutor este un win-win. Unii dintre clientii nostri ofera „carduri” de servicii platite in avans sau rezervari la abonamente la viitoarele servicii care, la randul lor, se indreapta direct catre personalul actual al afacerii.
7. Numai prin programare poate functiona pentru tine!
Pentru unii furnizori de servicii, furnizarea de ore variabile în afara normei lor si crearea unei optiuni de rezervare a programarii poate ajuta la evitarea riscului de a mentine persoanele aproape, mentinand distantarea sociala. Acelasi lucru este valabil și pentru restaurantele si intreprinderile care, in mod normal, nu sunt obisnuite sa aiba orar stabilit pentru vizite. Daca ai inventar si personal disponibil, efectuarea de apeluri, e-mail sau mesaje social media pentru o stabilire de intalniri, poate fi un mod usor de a evita crearea unei probleme de sanatate pentru angajati si clienti deopotriva. In plus, ofera o rascumparare foarte necesara pentru persoanele care sunt blocate acasa, dar doresc sa respecte recomandarile guvernului cu privire la gestionarea riscurilor de infectie.


8. Cauta ajutor!
Multe agentii locale si de stat incep sa deruleze programe pentru angajati si angajatori. Cu totii iubim o poveste buna cu profit si deseori ne dorim sa atingem succesul in afaceri de unii singuri. Cu toate acestea, ne confruntam cu o schimbare unica in economia globala si in modul de viata, fapt pentru care este posibil sa avem nevoie de ajutor. Daca stii ca ai nevoie de ajutor nu ezita sa il ceri. Nu lasa coronavirusul sa iti infecteze afacerea pe termen lung, intr-un mod care nu este necesar. Guvernul Romaniei este o resursa excelenta pentru optiunile de asistenta financiara in aceasta perioada, desi exista o serie de alte resurse pe care ar trebui sa le poti gasi pentru orasul tau.
9. Colaboreaza cu altii!
Comunica permanent cu alte companii din cartierul/orasul tau sau din jurul orasului. Vorbind cu ceilalti, poate fi o modalitate excelenta de a-ti stimula starea de spirit si de a pastra perspectiva. De asemenea, este o oportunitate excelenta de a colabora cu alte companii si de a oferi abordari unice pentru a combate impactul COVID-19 asupra afaceriilor voastre. Impreuna, suntem mai puternici
10. Nu inceta comercializarea!
Multe companii vor inceta vanzarile si publicitatea, dar atat timp cat ai capacitatea de a fi deschis in siguranta pentru clientii si angajatii tai, marketingul poate continua. Marketingul digital este deosebit de eficient, deoarece din ce in ce mai multi dintre clientii vostrii obisnuiti incep sa acceseze magazinele online si motoarele de cautare. Costurile cu anunturi platite per click (PPC) pe Google spre exemplu, intr-o serie de industrii, scad pe masura ce unele agentii de publicitate se retrag. SEO vede impresii și click-uri crescute pe masura ce oamenii apeleaza din ce in ce mai mult la Google pentru a gasi modalitati de a lucra de acasa, de a face cumparaturi de acasa si de a trai cu adevarat acasa. Mai mult, clientii au mai mult timp sa interactioneze cu retelele de socializare si continutul de e-mail sau postarile site-ului tau. Renuntarea la toate activitatile de vanzare si de marketing compune, de obicei, impactul unei recesiuni sau a unei crize economice orientate spre faliment. Nu renunta!
Daca ai nevoie de consultanta, de Crearea unui Site/Magazin Online sau de Promovare PPC suntem aici pentru tine! Contacteaza-ne pe WhatsApp/Apel normal la numarul de telefon 0770 803 804 sau la adresa de e-mail contact@carpatodesign.ro
CarpatoDesign - Partenerul tau din mediul online!